Jeżeli na koncie zarejestrowano wydatki, których nie rozpoznajesz, przejrzyj swoją historię zakupów, aby upewnić się, że nie zostały dokonane przez Ciebie lub osobę, którą znasz.
Jeśli po zapoznaniu się z historią zakupów wciąż masz wątpliwości dotyczące wydatków, prześlij zgłoszenie do Administratora za pomocą zakładki kontakt lub listownie na adres: Ośrodek Wdrożeń Partnerstwa Publiczno – Prywatnego Sp. z o.o., Balonowa 13/1, 02-635 Warszawa w terminie 7 (słownie: siedmiu) dni od dnia zaistnienia zdarzenia stanowiącego podstawę reklamacji.
Jeżeli Konto rozsyła spam (np. reklamy lub podejrzane linki) lub zostało przejęte przez inną osobę prześlij zgłoszenie do Administratora za pomocą zakładki kontakt lub listownie na adres: Ośrodek Wdrożeń Partnerstwa Publiczno – Prywatnego Sp. z o.o., Balonowa 13/1, 02-635 Warszawa w terminie 7 (słownie: siedmiu) dni od dnia zaistnienia zdarzenia stanowiącego podstawę reklamacji.
Błędem będzie pozostawienie takiej sytuacji bez jakiejkolwiek reakcji.