Niezbędnym dla korzystania z Serwisu jest posiadanie przez Użytkownika urządzenia pozwalającego na dostęp do sieci internetowej, włącznie z programem służącym do przeglądania jej zasobów, akceptującym pliki typu cookies oraz konto poczty internetowej e-mail.
Wprowadzane zmiany i aktualizacje Portalu mogą powodować problemy związane z nieprawidłowym wyświetlaniem strony. Jeśli na stronie pojawi się problem odśwież stronę przez kombinację klawiszy Ctrl + F5. Jeśli problem pojawia się nadal, wyczyść pamięć podręczną przeglądarki i usuń pliki cookie.
Mozilla Firefox
narzędzia -> opcje -> zakładka zawansowane -> zakładka sieć -> pole "Pamięć trybu offline" -> przycisk "Wyczyść teraz"
Internet Explorer
narzędzia -> opcje internetowe -> zakładka ogólne -> pole "Historia przeglądania" -> przycisk "Usuń..." -> pole "Tymczasowe pliki internetowe" -> przycisk "Usuń pliki"
Portal jest kompatybilny z przeglądarkami: mozilla firefox, google chrome, internet explorer. Sprawdź, czy nie masz zainstalowanych na komputerze dodatków blokujących działanie Serwisu.
Sprawdź, czy w przeglądarce nie jest wyłączona obsługa JavaScript. Jeśli instalowałeś ostatnio jakieś dodatki do przeglądarki, zwłaszcza blokujące reklamy internetowe lub elementy typu toolbar, spróbuj je dezaktywować.